فرداد تجارت بهراد | FARDAD GROUP

فرداد تجارت بهراد

جردن، عاطفی شرقی، پلاک 28

ایران ،تهران

سوالات متداول

سوالات متداول

فعالیت “خانه تجارت ایران و روسیه” شامل بازاریابی، فروش و توزیع کالاهای ایرانی در سراسر کشور روسیه است.

ما ۲۶ آیتم خدماتی برای شما فراهم کرده‌ایم که هدف اصلی آن‌ها تسهیل صادرات کالاهای شما است. با این خدمات، بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید بر تولید تمرکز کنید و مابقی فرایند را به ما بسپارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما به این لینک مراجعه فرمایید.

.1  رقیب شناسی( تحقیق درباره ارزش کالاهایتان در بازار کشور روسیه)

.2  آیا کشور روسیه ،تولید کالاهای شما را دارد یا خیر ؟ اگر تولید داشته باشد ،ابتدا باید از قیمت و کیفیت اون محصول آگاه بشید ، اگر تولید ندارد باید تحقیق کنید که چه کسانی آن کالا را وارد میکنند و درصد تقاضای این کالا در کشور روسیه چقدر است؟ و با توجه به درصد تقاضای این کالا باید در نظر داشته باشید که چه کشور هایی آن کالا را وارد میکنند ( چین ؟ ترکیه ؟ فرانسه ؟ و…)

.3  آیا قیمت های ما همخوان با کیفیت های ما ، جایگاهی در این بازار میتواند داشته باشد یا خیر؟ 

تحلیل بازار دارای چند آیتم هست ، ما برای شما تعیین میکنیم نام کالا چیست. در کدام بازارهای روسیه فروش میرود. آیا کشور روسیه مجوز فروش میدهد یا خیر.

بازار سازی و برندینگ یعنی ساخت بازار ؛ بدین معنا که ما با توجه به تحلیل هایی که کردیم الان به این نتیجه میرسیم که کالاهایمان میتواند به فروش برود در روسیه اما بازار ندارد.

برندینگ یعنی ساختن و جا انداختن یک برند.

در کشور روسیه 18 ماه زمان میبرد تا برند شما ثبت شود و شما در 2 ماه اولیه شروع به فروش محصول میکنید سپس بعد از 3 ماه محصول شما و برند شما ثبت میشود ، اما برای پخش شدن برند و آوازه ی برند ، حداقل 12 ماه و حداکثر 18 ماه زمان میبرد.

14 نوع دسته بندی کالا داریم که هر بازاریاب به طور حرفه ای و تخصصی، فقط روی یک دسته بندی فوکوس، کار و پرزنت میکند.

بازار یاب های ما در ماخاچکالا که در هر دسته بندی بخصوص مشغول فعالیت هستند ،اطالاعات رو جمع آوری میکنند و تبدیل به زبان روسی میکنند و سپس بازاریابی میشود و در نهایت به مسئول فروش سپرده میشود ، و مسئول فروش با توجه به بازاریابی بازاریاب ، با خریدار تماس میگیرد و مراحل فروش را انجام میدهد.

ما برای مشتری هایمان خدمات حمل و نقل کالا از مبدا (درب کارخانه) تا مقصد (کشور هدف) را ارائه میدهیم. ما تمامی خدمات حمل و نقل را به مشتری هایمان میدهیم. بدین منظور که میتوانیم از حمل و نقل هم انجام دهیم ؛ یعنی با توجه به نوع ، جنس و وزن کالایتان از طریق 4 روش حمل و نقل ( زمینی ، هوایی ، دریایی و ریلی ) به کشور  روسیه حمل و نقل کنیم.(بستگی به نوع کالا دارد)

اگر بخواهید کامیون از درب کارخانه کالا را بارگیری کند و ببرد حمل و نقل میتواند به شکل یک تکه انجام شود که البته از نظر هزینه ای ، گران تر میشود بدین صورت که تمامی خدمات اعم از ( مدارک کامیون ، ترخیص کالا در ایران و ترخیص کالا در روسیه ) از جانب ما و گروه شرکت های فرداد انجام میشود. تمامی خدماتی که مربوط به حمل و نقل است در اختیار شما میگذاریم حتی بیمه.

در برخی کالا ها این موضوع متفاوت است ؛ برای مثال:

  1. کالاهایی هستند که امکان صادراتشان نیست و کشور ایران مجوز صادرات اون کالا را نمیدهد ( مگر فقط از درب کارخانه )
  2. بعضی از کارخانجات بر این عقیده هستند که نمیتوانند تعهدات ارزی را رفع کند .

در این مورد “گروه شرکت های فرداد” امکان صادر با هزینه جداگانه را دارد.

  1. همچنین افراد دیگری قصد دارند با نام خودشان کالا صادر کنند ، تا در قبال آن این امکان را داشته باشند که بتوانند کالا های دیگری وارد کنند.

برای “گروه شرکت های فرداد” مانعی نیست و تفاوتی ندارد ؛ اگر کارت بازرگانی برای ما باشد ، هزینه ای جداگانه دارد . اگر در غیر این صورت باشد هزینه ای برایتان ندارد.

یکسری کالا هایی اعم از ( سیفی جات ، سبزیجات و میوه ها و… ) با توجه به حمل و نقل به اصطلاح

( هوا به هوا ) میشوند ؛ یعنی در حین بارگیری و جا به جایی هایی که صورت میگیرد ، تحت تاثیر دمای هوا ، به صورت مداوم تغییر دما میدهند و به همین دلیل عمر محصول را خراب میکند.

بله، گروه شرکت های “فرداد” با کشورهای دیگر نیز همکاری دارد. با بیش از  15سال تجربه در حوزه تجارت بین المللی، ما با بیش از 20 کشور در سراسر جهان همکاری داشته ایم و در حال حاضر نیز به دنبال گسترش همکاری با کشورهای جدید هستیم.

توسعه تجارت بین المللی و گسترش همکاری با کشورهای دیگر، از اولویت های ماست. با بهره گیری از تجربه و دانش فنی کارشناسان ما در حوزه تجارت بین المللی، ما به دنبال برقراری روابط تجاری بلند مدت با شرکای خارجی هستیم.

اگر شما نیز به دنبال همکاری با گروه شرکت های “فرداد” در حوزه تجارت بین المللی هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و بررسی فرصت های همکاری است.

بله، گروه شرکت های “فرداد” خدمات واردات کالا را نیز به عنوان بخشی از خدمات تجاری خود ارائه می‌دهد. این شرکت با توجه به تجربه و دانش فنی خود در زمینه تجارت بین المللی، قادر است به مشتریان خود در امور واردات کالا از کشورهای مختلف دنیا کمک کند.

برخی از خدمات واردات کالا که گروه شرکت های “فرداد” ارائه می‌دهد عبارتند از:

 

– بررسی امکان و شرایط واردات کالا به کشور

– ارائه مشاوره در مورد محصولات، شرایط واردات و اصول صادرات

– پیداکردن تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان کالا در کشورهای مختلف

– انجام مذاکرات با تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان برای انتخاب بهترین شرایط قیمتی و کیفی

– بررسی مستندات مورد نیاز برای واردات کالا و انجام امور گمرکی

– ترخیص کالا از گمرک و انجام امور مربوط به ترانزیت کالا

– تنظیم سند های مربوط به واردات کالا